LayerSlider

پیشرفته ترین افزونه ساخت اسلایدر در وردپرس

بیش از 200 الگوی آماده

امکان استفاده از +200 اسلایدر آماده، پاپ اپ و پاپ آپ های webshopworks (اختصاصی ژاکت)

کتابخانه بسیار غنی

آماده اید تا طرح های خود را برجسته کنید؟ کتابخانه دارایی های LayerSlider هزاران شی و میلیون ها عکس استوک بدون حق امتیاز را برای انتخاب ارائه می دهد. صرفه جویی در زمان و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان خود را با گرافیک خیره کننده تنها با چند کلیک.

پاپ آپ ها

Popups یک روش کاملاً جدید برای استفاده از LayerSlider است و قابلیت های آن و آنچه را که می توانید با این افزونه می توانید بسازید را تا حد زیادی گسترش می دهد. ترکیب پایه قوی ما و تعداد زیادی از ویژگی هایی که در حال حاضر داریم با ویژگی تازه معرفی شده Popup LayerSlider را به یکی از بهترین انتخاب ها در میان افزونه های پاپ آپ تبدیل می کند.

افکت های اسکرول

تعاملات جذابی بین وب سایت و بازدیدکنندگان ایجاد کنید. می‌توانید انواع جلوه‌های اسکرول را با Scroll Transition اضافه کنید، در حالی که Scroll Scene محتوای شما را روی صفحه نگه می‌دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با پیمایش صفحه آن را پخش کنند. یک صحنه چسبنده انیمیشن ها را به طور معمول پخش می کند، اما همچنین برای مدت زمان معینی به مرکز صفحه می چسبد، بنابراین توجه کاربران شما را بیشتر حفظ می کند.

کتابخانه آیکون

یک لمس ظریف از اضافه کردن آیکون ها به محتوای شما می تواند تفاوت بین طراحی قدیمی و زیبا را ایجاد کند، و همچنین لازم نیست به آیکون های عمومی بسنده کنید. از میان مجموعه گسترده و متنوع ما از بیش از 16000 آیکون با سبک های منحصر به فرد، پروژه خود را برجسته کنید.

سازنده اشکال

LayerSlider به شما امکان می دهد به راحتی گرافیک های مبتنی بر برداری عالی را برای نیازهای خود از مستطیل و بیضی گرفته تا چند ضلعی و اشکال پیچیده ایجاد کنید. نتایج دقیق کنترل شده یا تصادفی شکل های منحصر به فرد را تضمین می کند. امواج و حباب ها با تغییرات چند لایه اختیاری می توانند ویژگی های طراحی قابل توجهی را به هر پروژه اضافه کنند.

بازنگری ها

می توانید به گذشته برگردید. خیالتان راحت باشد و بدانید که ویرایش‌های اسلایدر شما همیشه ایمن هستند و می‌توانید در هر زمانی تغییرات ناخواسته یا ذخیره‌های معیوب را برگردانید. Revisions نه تنها به عنوان یک راه حل پشتیبان، بلکه یک سیستم کنترل نسخه کامل است که می توانید تغییراتی را که در طول مسیر ایجاد کرده اید به صورت بصری مقایسه کنید. پلتفرم های پشتیبانی شده: وردپرس.

اوریگامی

انتظارات کاربران خود را افزایش دهید. انتقال اسلاید اوریگامی راه حلی عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس های زیبای خود با جهان یا عزیزانتان به روشی واقعاً الهام بخش و ایجاد لغزنده با جلوه های خیره کننده است.

جلوه های ماسک متن

طراحی وب سایت خود را با جلوه های ماسک متنی ارتقا دهید – راهی عالی برای ایجاد فونت های چشم نواز و فراموش نشدنی ساده تر از همیشه. شیب یا بافت را روی فونت‌های خود تنها با چند کلیک اعمال کنید تا آنها را سینمایی و الهام‌بخش جلوه دهید که بازدیدکنندگان شما را به خاطر بسپارند.